härliga sol

...Ååh jag har märkt en sak varje gång jag ska blogga blir jag kissig. Det är faktist sant.¨

Idag vaknade jag upp med Tinas rumpa i ansiktet på mig. Haha, nej jag skoja men jag svär hon tar as mycket plats när man sover med henne.
Igår kunde vi inte sova och vi gick ut vid klockan 3 och tittade på stjärnorna, och nej det fanns typ inga.
Jag var på banken idag med mamma & pappa angående mitt kort och mamma skulle också fixa en sak. Sen drog jag,Tina, Gagi och Enida till da BEACH! DEt var jätte mycket nyckelpigor, maneter och jetingar, BLÄÄÄ! ÄCKLIGT!
Det var förmodligen sista gången vi var på stranden detta året eftersom jag tror det kommer bli dåligt väder framöver.

Ikväll tror jag det blir att hyra film och ha myskväll. Vi tänkte dra till Ljusfesten men vi orkar inte.
Nu kollar vi ialla fall på ABDC, har sett den typ tusen ggr men aah vi har inget annat att göra. Jag är så trött.

Jag orkar inte lägga in bilderna på datorn just nu. Men jag kan bjuda på andra, .... kanske.



I kosovo, när vi var i Rugova. Jätte fint och gott vatten.

Typ att jag älskar denna bilden. Kolla vilken söt unge.


Nej nu orkar jag inte mer.

CIAAAAAAOOOOOOOOO! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0