hallååååååååååååååååååååå :D *rastlös*

Påbörjade boken och JA den är så bra eller dem 5 första kapitlerna är bra och man vill inte lägga ifrån sig boken. 
Bra tecken, tummen upp! :D
Snart är det skola, den tjugonde men Tina börjar imorgon, HAHAHAHHA! Det gör min dag roligare att hon börjar före mig! :D FUNNY, Ni kanske tycker jag e trög men jag gillar när jag kan skratta och hålla på med Tina.

Ikväll är det Prison Break, fattar inte hur den kan börja igen trodde dte var slut förra veckan. Tydligen inte. Vi får se vad det är men min Michael är ju död , :'/ SUCK!
Tyckte det var dåligt för han var ju huvudrollen, Right? Ååååh.


jag ska bjuda på några gammla bilder:


älskade mitt hår på denna bilden, det var då jag kom på att jag inte behövde platta håret varja dag. 
tycker fortfarande det är fint på den bilden. 

HAHA, egentligen skulle jag plugga men tog egobilder. Det blev typ så varje gång jag pluggade.




Jag kan hålla på att ladda upp tusen bilder till och det är bara på mig. 7an och 8an bestod av ego pics, :D
And trust me I loved it. (;




Nu ska jag fortsätta vara social med mina vänner! ♥
PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0