första dagen??!

Ehm, ja!
Första dagen avklarad! Hamnade i NV1d. Träffade Sandra på morgonen, så jävla härligt. Sen klassen, asså när jag valde NV så visste jag att jag inte skulle komma med någon från klassen och att inga av mina kompisar som jag brukar umgås med valt NV så jag var medveten om det men valde det ändå.
Grejen är när jag såg min klass så kändes det som alla hade någon, liksom hur ska man bara kunna bryta in och börja snacka?
Jag är oftast crazy men jag var blyg idag.    :/
Hoppas det blir bättre imorgon!

Tillbringade resten av dagen med Senida och så länge Senida var i skolan läste jag ut min bok. Drog till stan och lånade andra boken i serien. Ska påbörja den idag för den första var så braaaaaaaaaaaaaaaa. Sen drog vi till Senida och snackade och sånna saker vi brukar göra! Båda var ledsna att vi inte går i samma klass längre eller åtminstonde samma skola!

Funkar inte att logga in på msn? Och jag måste verkligen in!




Blerina kom också!


Inte bild från idag men hade ingen bild på fika än denna! :D

Kommentarer
Postat av: Sändy

ja verkligen härligt att träffa dej igår och idag :D<3

2009-08-21 @ 14:59:08
URL: http://metrobloggen.se/sandystar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0