du är den finaste

Du får mig att må bra. Du är den jag ser upp till. Du är den jag inte kan leva utan. Du är mitt syre du är energin i mig. Detta tomrum jag känner kan endast du fylla.
Du är den intelligentaste och den vackraste damen på denna jorden.
Du är den jag uppskattar och älskar. Du ger mig styrka och det är du som får mig att kämpa. Meningen med livet har du lärt mig för det kommer din plats aldrig att ersättas.
Fast jag kan säga dumma saker till dig ibland (händer knappt) ska du veta att du är den enda som får mig att ångra. Efter en stund ber jag om din förlåtelse som du snabbt tar emot och glömmer allt. Tar mig i din famn och jag känner mig älskad för du är min mormor. En stor del av mitt liv.
Att ha dig i mitt liv betyder så mycket. Men du ska veta att att du är så pedant av dig är också svårt så bli inte så arg när vi andra inte kan vara som dig. Du är ju trots allt för snabb.
Det är saker som ibland man blir arg över men det är saker som gör dig till världens bästa mormor. Utan dem egenskaperna är du inte du. Det är därför jag älskar dig!

Snart kommer du hem från Kosovo!
Guud, jag skanar dig så jävla mycket!
Jag älskar dig mormor, Majda Dani! ♥


Kommentarer
Postat av: Leonida

Åh tack :). Det var längesedan man såg dig! Hur mår du?



Och gulligt skrivet om din mormor. Hon är för så söt och snäll!

2009-09-04 @ 19:42:25
URL: http://leoniida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0