dem har blivit vuxna

Snart är klockan 03 och jag och Tina ska ut och kolla på stjärnorna eller om hon håller det vill säga. Idag har jag varit i FBG med mamma och Dita. Vi hämtade en av Ditas söner Ardian och Kaltrina följde med oss hem. Innhandlade också några skrivböcker till gymnasiet.
Sen efter Aci Hayat var vi ute på promenad. Tina och jag är ju som vanligt tröga. När vi kom hem drack vi kaffe med MYCKET MJÖLK, MUUUUUUUUUUUMS OCH käkade mackor.
Asså vill bara säga att när jag och Tina är tillsammans speciellt på kvällarna är vi tröga. Typ snackar som bebisar eller bara snackar som om vi fått i oss något mer än vatten.


Jag: Jag tror Fia har förgiftat maten?!
Tina: JA! hon har tagit grillkryddaa!

HAHAHAHAHA!
Min syster eller hela familjen stör sig på oss!

Nu ska vi titta lite TV och surfa på nätet.
Tycker det är kul att retas med folk på msn, (asså sånna som jag känner dåå)


...plus att det e bara jag och Tina som fattar rubriken pallar ej berätta men det är något så jävla kul.


CIAOOOOOOO, SOV SÖTT! /
ADELINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0