BFF

HALLÅÅÅÅ! :D
Har det så mysigt just nu i mitt rum. Mörkt och skönt. Var mysigare när Tv:n var avstängd men mina två störiga systrar gjorde entré och förstör stämningen. Ibland tycker jag om att vara helt ensam. Njuta av tystnaden runt omkring mig. Så att jag kan tänka fritt och inte bli distraherad hela tiden.
Idag var jag ute lite med Senida det var så länge sen vi fick prata ut om allt och inte bli avbrytna av folk runt omkring. Det ska bli så konstigt att inte gå i samma klass som henne. Inte för jag gått i samma klass som henne så länge (hon kom i 8:an) men jag är så van nu. Det känns som jag känt henne hela livet och nu skiljs vi åt. Ååååååh!
Vem ska jag ta ut mina utbrott på? Vem ska jag gå runt med och möta fjortisars ''bitchblickar'' ? (inte för jag pallar med det mer menmen) _Hihihi ...!

Sen hade vi gäster idag buhu där förstördes mina planer. Orkar inte mer!

God natt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0