50cent the power and the money och Tinas fötter stinker!

Nu är man hemma och kollar på 50cent efter en lång dag på jobbet och en promenix med Tina och Gagi. Vi höll på att sjunga och göra ''Do the pencil do the pencil broken get a new man......'' Ja you get it.
Hahaha, och den ''Dra kortet ta påsarna dra kortet ....''
Så tröga vi är, men det gillar vi. Det var typ dött på jobbet men jag får in pengar, CACHING!

Hahaha, så kaxig 50cent är i sin dokusåpa men I kind of like it and he is a cutie.

Bilder orkar jag inte lägga in för att måste skicka till min mobil från Tinas och sen lägga in i datorn men pallar ej idag. Lovar att lägga in i morgon, för det är söndag. We will see.

Nu ska jag fortsätta kolla Tv utan att käka något. Vi har typ ätit as mycket dem senaste dagarna. Mamma frågade innan vill ni ha Daim-tårta man ba öööh nej vi har fan ätit 24/7. Eller ja!



 
Keri Hilson ft. Kanye West & Ne-Yo - Knock You Down
Visste är det syggt att ha svart bh under vitt linne?! :D


Nu har G's to Gents börjat. Det är så kul!

Ha en fortsatt bra kväll/natt! :D
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0