26 AUGUSTI

Hemma från skolan och snrt bär det av till jobbet. Alltid lika trevligt att träffa mina vänner, träffar självklart inte alla men vissa då och då, (i skolan). Och då blir Adelina glad.
Vet inte vad jag ska skriva mer. Nästa vecka börjar vi med riktiga lektioner, tycker nästan de ska bli skönt att börja på riktigt. Gillar att ha lite stressigt runt omkring míg för annars känns det som man aldrig får något gjort och livet är drygt. Får ibland hemska tankar, ''tänk om jag inte klarar NV?'' Men sen tänker jag alltid positivt.
Detta klarar jag!  Men vi får hoppas att det inte bli allt för stressigt.
Känner mig lite hängig denna veckan, hoppas det blir bättre.

Dagens citat:
''Se varje dag med nyfikna ögon, då blir allt roligt och effektivt.''
Isabella Löwengrip

Dem som säger att blondinbella är trög, ehm nej? I don't think so, gillar verkligen hennes blogg.

(har fortfarande inte fått vår laptop tillbaka,it sucks.)

KRAM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0