090831

Vaknade koockan sex idag, tro det eller ej. Jag som älskaratt sova länge. Men nej var tvungen att duscha sen la jag mig i sängen helt fräsch i min stora I ♥ RÖNNE T-shirt som jag vann på en tipsrunda i skolan! Och läste!
Första lektionen var Albanska 9-10 egentligen skulle jag haft sovmorgon till 11.20 men det är ju bättre att ha albanskan då än att sluta sent en annan dag.
Så hade ju en lång rast och jag och Kaltrina drog till stan!
Sen flöt det på ingen datakunskap så slutade redan klockan 14! Wihooo!


Nu har jag väl inget att göra ska kika lite på bloggar. Läser inte så många så jag vill ha  fler att läsa!


Ha det!
KRAM! ♥



Kommentarer
Postat av: Laila

haha nawh du är för söt :) <3

2009-08-31 @ 22:58:23
Postat av: LIENE

sv: tycker också ringen är snygg:D hihi

2009-09-02 @ 06:21:58
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0