090810

Jag har inte tid att blogga eller jag orkar inte. Tina tar min tid. Nej men idag skulle jag till tandläkaren och när jag skulle ta tåget hem så missade jag det om jag bara skulle sprungit kanske jag inte hade missat det men sen så väntade jag från 15:04 till 15:34 men nej det var försenad till 15:47 men sen kom det 15:55, och mitt huvud SKREK YEES! ...not! Jag fick värsta damp plus huvudvärk. AJa sånt är livet!
Skulle egentligen stannat i HBG för att shoppa efetr tandläkarbesöket men väntar fortfarande på mitt kort så kunde inte. Hoppas det kommer snart!






Tina smällte choklad muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuums!


mina systrar!

Min kusin Ardian (stjärnan i mitt hjärta) och Gagi.

Hhahaha, bilderna var inte så roliga men hajt pallar ej lägga in dem från Tinas mobil! :D

Nu vill Tina tönten vara inne. Hon petar på sina tänder!
PUSS OCH KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0