let us be honest

FAAAN! inget strandväder idag, buhuuu. Får väl börja med att stiga upp och sen städa, åker ju till Kosovo om en vecka, *happy*

För varje sommar som går eller bara efter någon vecka jag gjort något annorlunda så inser jag olika saker. Jag lär känna mig själv och jag uppskattar livet mer. Jag inser hur viktigt det är att skita i vad andra säger och leva mitt get liv. Göra saker som får mig att vara glad, för det är sällan jag gör det kan jag tycka. Jag inser att vi lever bara en gång och varför ska man vara sur på andra? Varför ska man göra saker som inte få en att må bra. Spendera tiden med de ni älskar and be happy. Men jag tycker inte det är något fel på att ibland gråta för det är en del av livet. Likaså misstag, it makes us stonger. Det är mitt liv och jag ska leva för mig själv inte för andra!


mitt misslyckade hjärta hihi! Ni fattar att hjärta är min symbol försöker tom göra det i min yoghurt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0